Embraer 190-200LR, SP-LNC już w domu.

Trzeci Embraer 190-200LR dołączył już do floty PLL LOT.

Zanim egzemplarz o numerze fabrycznym CN 19000462 trafił do nas z brazylijskiej fabryki w Sao Jose, miał po drodze kilka lądowań na dotankowanie, gdyż nie jest w stanie pokonać Atlantyku za jednym zamachem. W skrócie – spod przyfabrycznego lotniska przerzucono go do Sao Paulo, potem poleciał na Guararapes (Brazylia), następnie na Amilcar Cabral (Republika Zielonego Przylądka), w Europie pojawił się na Maladze w Hiszpanii, gdzie spędził noc. Stamtąd przyleciał do Warszawy 28 sierpnia 2011 o godz. 17:50. Niniejszym dołączył do swoich starszych kolegów LNA i LNB (niefortunnie okaleczonego okolicznościowym malunkiem), niebawem rozpocznie kursy pasażerskie.

SP-LNC nad Piasecznem (fot. GreenStreet Rider).

SP-LNC nad Piasecznem (fot. GreenStreet Rider).

SP-LNC nad Piasecznem (fot. GreenStreet Rider).

SP-LNC nad Piasecznem (fot. GreenStreet Rider).

SP-LNC nad Piasecznem (fot. GreenStreet Rider).

SP-LNC nad Piasecznem (fot. GreenStreet Rider).

Za kilka minut Embraer 195 pojawi się na lotnisku (fot. GreenStreet Rider).

Za kilka minut Embraer 195 pojawi się na lotnisku (fot. GreenStreet Rider).

Za kilka minut Embraer 195 pojawi się na lotnisku (fot. GreenStreet Rider).

Za kilka minut Embraer 195 pojawi się na lotnisku (fot. GreenStreet Rider).

Pierwsze przyziemienie na Lotnisku Chopina (fot. Alan Ravenhurst).

Pierwsze przyziemienie na Lotnisku Chopina (fot. Alan Ravenhurst).

Odwracacze ciągu i spojlery... (fot. Alan Ravenhurst).

Odwracacze ciągu i spojlery… (fot. Alan Ravenhurst).

SP-LNC w całej krasie (fot. Alan Ravenhurst).

SP-LNC w całej krasie (fot. Alan Ravenhurst). GALERIA!!!

Lewy profil (fot. STU).

Lewy profil (fot. STU).

Hamowanie na pasie 33/15 (fot. Alan Ravenhurst).

Hamowanie na pasie 33/15 (fot. Alan Ravenhurst).

W drodze na plac AMS (fot. Alan Ravenhurst).

W drodze na plac AMS (fot. Alan Ravenhurst).

Prócz trzeciego Embraera 195 na lotnisku pojawiły się również inne ciekawe maszyny:

UH-60 Black Hawk (fot. STU).

UH-60 Black Hawk (fot. STU).

Jeden z nich lądował wzdłuż pasa 33... (fot. Alan Ravenhurst).

Jeden z nich lądował wzdłuż pasa 33… (fot. Alan Ravenhurst).

... drugi na przełaj poleciał na wojskową część lotniska (fot. Alan Ravenhurst).

… drugi na przełaj poleciał na wojskową część lotniska (fot. Alan Ravenhurst).

Boeing 737-4Y0 / Air Explore / OM-AEX (fot. STU).

Boeing 737-4Y0 / Air Explore / OM-AEX (fot. STU).

Cessna 525A Citation CJ2 / D-ISUN (fot. STU).

Cessna 525A Citation CJ2 / D-ISUN (fot. STU).

Airbus A319-131 / British Airways / G-EUOC (fot. STU).

Airbus A319-131 / British Airways / G-EUOC (fot. STU).

BAe Avro 146-RJ100 / Brussels Airlines / OO-DWF (fot. STU)

BAe Avro 146-RJ100 / Brussels Airlines / OO-DWF (fot. STU).

Embraer 175-200SD / PLL LOT / SP-LID (fot. Alan Ravenhurst).

Embraer 175-200SD / PLL LOT / SP-LID (fot. Alan Ravenhurst).

Fotografie:

  • GrEEnStrEEt R!der
  • Alan James Ravenhurst
  • Paweł ‚Stu’ Bochenek

P.S. Jesteśmy sławni – na niniejszy artykuł można trafić z polskiego działu wikipediihttp://pl.wikipedia.org/wiki/Embraer_195

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: