Bagaż coraz lepiej obsługiwany na Lotnisku Chopina

Co najmniej o połowę skrócił się średni czas dostarczania bagażu na Lotnisku Chopina w ciągu 2012 r. To m.in. efekt udziału lotniska w międzynarodowym programie Baggage Improvement Programme (BIP

Baggage Improvement Programme to projekt Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Lotniczych (IATA), do którego Lotnisko Chopina zostało zaproszone na początku ub. roku jako jedyne w Polsce i jedno z pięciu w Europie Środkowo-Wschodniej.

W ramach realizacji programu powołany został zespół, składający się z przedstawicieli wszystkich podmiotów zaangażowanych w proces obsługi bagażu: agentów obsługi naziemnej, służb operacyjnych lotniska oraz służb państwowych. Stała współpraca, wymiana informacji i wspólne rozwiązywanie problemów pozwoliły na wypracowanie i wdrożenie rozwiązań, które, choć wydają się z pozoru drobne, to jednak pozwoliły osiągnąć średni tygodniowy czas dostarczenia pierwszego bagażu na poziomie około 20 min.

Czytaj dalej na EPWA.pl

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: