Ryanair wprowadza więcej ulepszeń celem poprawy obsługi klienta

Ryanair potwierdził, że od niedzieli wszyscy pasażerowie Ryanair mogą teraz wnieść na pokład drugi mały bagaż podręczny, oprócz standardowego darmowego bagażu kabinowego (10 kg), a także opłata za ponowne wydrukowanie karty pokładowej na lotnisku została obniżona z € 70 / £ 70 do 15 € / 15 £ dla klientów, którzy dokonali odprawy online.

Fot. Alan Ravenhurst

Fot. Alan Ravenhurst

Te najnowsze ulepszenia obsługi klienta zostały wdrożone w całej sieci Ryanair i są kolejnym etapem zmian, w tym uruchomienia nowej głównej strony Ryanair.com, 24 -godzinnego okresu ochronnego (korygujący ewentualne błędy w rezerwacji), wprowadzeniu cichych lotów (przed 8:00 rano i po godzinie 21:00), obniżenia opłaty za bagaż wykupiony na lotnisku od € 60 / £ 60 od 3 stycznia oraz alokacji miejsc w samolocie (od 1 lutego).

Pod koniec grudnia Ryanair wprowadzi również „My Ryanair” system rejestracji pasażerów, co pozwoli jeszcze szybciej dokonać rezerwacji, następnie funkcję „Share the Fare” , pozwalając pasażerom udostępnić ceny biletów na ulubionym serwisie społecznościowym i funkcję „Fare Finder”, która pozwoli pasażerom sprawdzić ceny biletów w wyszukiwanym przedziale cenowym, na danej trasie oraz poszczególnym terminie podróży, a także wprowadzi mobilne karty pokładowe.

Fot. Alan Ravenhurst

Fot. Alan Ravenhurst

Również opracowywane są nowe produkty dla firm i rodzin wraz z nową aplikacją mobilną, udostępnieniem strony internetowej dostosowanej dla poszczególnych państw (poczynając od Włoch i Hiszpanii) oraz stroną internetową dostosowaną do telefonów komórkowych. Wprowadzone zmiany przez Ryanair, mają na celu poprawić obsługę klienta i doświadczenia podróży naszym 81 mln pasażerów.

– Ryanair stale dąży do poprawy doświadczenia podróży naszych pasażerów i jesteśmy bardzo podekscytowani zachodzącymi ulepszeniami obsługi klienta. Uważnie słuchamy i reagujemy ma uwagi naszych pasażerów, tak aby mogli nadal liczyć na niskie ceny biletów i punktualne loty. Od 1 grudnia pasażerowie mają możliwość wniesienia na pokład samolotu drugi mały podręczny bagaż, a także cieszyć sie z obniżonej opłaty za ponowne wystawienie karty pokładowej dla tych, którzy odprawili się online, wraz wcześniej wprowadzonymi zamianami łatwiejszego dostępu do strony, 24 godzinnym okresem ochronnym i cichych lotów oraz z dalszych ulepszeń, które będą wdrażane w ciągu najbliższych miesięcy – powiedziała Katarzyna Gaborec z Ryanair.

Źródło: Ryanair

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: